
Інтелектуальний зарядний пристрій RJ Tianye 12V6A для кислотних, гелевих, AGM і VRLA. Заряджання акумулятора
790 ₴
- Готово до відправки
- +380 (95) 857-98-29
- +380 (63) 890-02-40
Інтелектуальний розумний зарядний пристрій RJ Tianye 12V6A для кислотних, гелевих, AGM і VRLA акумуляторів + функція відновлення акумуляторів.
Універсальний, автоматичний імпульсний зарядний пристрій для акумуляторів 12 V 6 A з функцією відновлення та ремонту, РК-дисплеєм і керуванням однією кнопкою. Автоматичне зарядне для акумуляторів автомобіля має літній і зимовий режим, який визначає температуру довкілля й автоматично перемикається на відповідну напругу. Обладнане вентилятором для охолодження, що продовжує термін експлуатації зарядного пристрою. Імпульсний пусковий пристрій захищає заряджання акумулятора від зворотної полярності, іскор, короткого замикання, з'єднання без акумулятора, перенапруги заряду, перегрівання. Міцні та практичні крокодили на м'яких морозостійких дротах. Корпус виготовлений з АБС вогнестійкого пластику. Просто під'єднайте зарядний пристрій до акумулятора, виберіть необхідний режим і він виконає заряд в автоматичному режимі. Підходить для легкових і вантажних автомобілів, мотоциклів, снігоходів, сільськогосподарської техніки, катерів, генераторів та іншого.
Універсальний прилад може ефективно заряджати класичні акумуляторні батареї як із рідким електролітом, так і зроблені за технологією AGM. Процесорне керування за заздалегідь складеними програмами не вимагає від користувача постійного візуального контролю над зарядним пристроєм RJ Tianye.
Примітка: цей зарядний пристрій підходить більшості типів олив'яно-кислотних акумуляторів, включно з кальцієвими, Гелеві та AGM, заряджання літієвих акумуляторів заборонене. Також зарядний пристрій не може активувати розряджену батарею або відремонтувати батарею, яка серйозно пошкоджена; він також не може відновити акумулятор до 100% нового.
Зарядний пристрій має 4 режими заряду:
• Режим "Автомобіль" — підходить для звичайних стартерних акб 12 V (15Ah — 100 Ah)
• Режим "Start-Stop" - AGM, GEL 12V (10A·ч - 100Aч)
• Режим "Мотоцикл" — АКБ мотоциклів 12V
• Режим "Імпульсний ремонт" — відновлення акумулятора автомобіля.
Простота у використанні.
Зарядний пристрій для автомобільних акумуляторів має 4 режими на одній кнопці. З РК-екраном, напругою батареї, зарядним струмом, температурою заряджання, повним зарядом батареї тощо. Автоматичне перемикання між літнім і зимовим режимами для адаптації до температури довкілля для оптимального заряджання.
Особливості:
-Мікропроцесорне керування
-Професійний автоматичний режим перемикання
-Для заряджання акумуляторів AGM,GEL,SLA і Wet.
-ЖК-дисплей і імпульсний ремонтний заряд
-Захист від перегрівання, перезаряджання, короткого замикання та зворотної полярності
- Збільшує Термін експлуатації батареї
Технічні характеристики:
• Модель: RJ- C 120501A
• Відповідні стандарти: CB, CE, IEC60335, EN61000, EN55014.
• Вхідна напруга: 110 - 220 В 50/60 Гц
• Вихідна напруга: 12 В
• Діапазон температур зберігання: від 10 °C до 40 °C
• Номінальний струм: 12 В 6 А макс.
• Мінімальна напруга акумулятора: 9,0 В
• Охолодження: вентилятор
• Довжина дротів штекера: 90 см
• Довжина дротів клем: 65 см
• Розмір: 146 х 81 х 60 мм
• Вес:400 г.
У комплекті:
• Зарядний пристрій RJ Tianye (RJ- C 120501A)
• Посібник з експлуатації.
RJ Tianye RJ-C120501A Інтелектуальний зарядний пристрій для АКБ 12 В інструкція

RJ Tianye RJ-C12-501A — мережевий інтелектуальний мультирежимний зарядний пристрій для олив'яно-кислотних акумуляторів із номінальною напругою 12 вольтів, ємністю від 4 А·год до 100 А·год. Підходить для більшості типів батарей (олив'яно-кислотних, гелієвих, кальцієвих, включно з AGM, WET, EFB тощо)
Автомобільний зарядний пристрій автоматично підбирає оптимальні параметри для заряджання. Для старих, невикористовуваних довгий час або акумуляторів, які не можуть використовувати режим заряджання — є режим відновлення. Пристрій має інтуїтивно зрозуміле керування за допомогою єдиної кнопки Mode (Режим).
Попередження
УВАГА! Перед початком використання зарядного пристрою RJ Tianye докладно вивчіть вимоги справжньої інструкції.
Цей продукт призначений тільки для використання в приміщенні, не допускайте потрапляння на корпус приладу води та конденсату.
Категорично забороняється заряджати несправні або не свинцево-кислотні акумулятори.
УВАГА! Вибухові гази. Берегти від вогню та іскор. У процесі заряджання акумуляторної батареї може відбуватися виділення вибухонебезпечних газів, тому під'єднання, що супроводжується іскром і заряд акумуляторних батарей, необхідно проводити в добре провітрюваному приміщенні. Забезпечте необхідну вентиляцію!
Експлуатація зарядного пристрою
1. Задосконалюйтеся, що параметри акумулятора відповідають характеристикам зарядного пристрою
2. Червоний затискач приєднайте до позитивного виведення акумулятора, а чорний затискач до негативного.
3. Після під'єднання червоного та чорного затискачів до АКБ увімкнеться рідкокристалічний екран, на якому почергово відтворюватимуться напруга батареї та температура довкілля.
4. У разі неправильного під'єднання (переплутані місцями червоний і чорний затискачі) на екрані блиматиме напис "Reverse connection" і "EI-I-"
5. Під'єднайте мережевий дріт до джерела 220 вольтів і процес заряджання почнеться автоматично. На LCD дисплеї почергово виводиться вихідна напруга, вихідний струм і температура зовнішнього повітря.
6. Виберіть режим заряджання, що відповідає типу заряджуваного акумулятора (зручно в розділі щодо вибору режиму)

7. РК-цифровий дисплей показує напругу, струм, температуру, ємність батареї (об'єм прийнятого батареєю заряду) у режимі реального часу.
8. Після закінчення процесу заряджання індикатор рівня заряду буде повний (100%) і на дисплей виведеться напис "FUL". Для кращого ефекту рекомендується продовжити процес заряджання ще впродовж 1 години.
9. Після цього рекомендується спочатку вимкнути мережевий дріт, і тільки після цього від'єднати затискачі з клем акумулятора.
Вибір режиму заряджання
Зарядний пристрій RJ-C12-501A має 4 режими роботи. Натискання кнопки «Режим» по черзі перемикає режими: «Автомобіль — AGM/GEL (Старт-стоп) — Мотоцикл — Ремонт»
Вибір режиму можна змінювати тільки після під'єднання зарядного пристрою до джерела напруги.
Режим "Авто" ("Автомобіль") — підходить для акумуляторних батарей звичайних автомобілів, різних сільськогосподарських машин, вантажівок і різних олив'яно-кислотних акумуляторів із напругою 12 В і ємністю від 15 до 100 ампер-годинників.
AGM/GEL (Старт-стоп) — підходить для гелевих акумуляторів (автомобілі з функцією "Start and Stop"), місткістю від 10 до 100 ампер-годинників. Гелеві акумулятори чутливі до сили струму та напруги, тому заряджання такого АКБ вимагає контролю й регулювання параметрів. Якщо перевищити допустимі значення, то почнеться процес руйнування компонентів батареї. Пристрої, якими традиційно заряджають олив'яно-кислотні АКБ для заряджання Gel-акумулятора не підходять. Зарядний пристрій має режим AGM/GEL, воно підходить для AGM і гелевих акумуляторів, що використовуються в автомобілях із системою Start-Stop. Просто під'єднайте зарядний пристрій до акумулятора, виберіть необхідний режим і він виконає заряд в автоматичному режимі.
Режим "Мото" підходить для всіх типів 12 вольтових мотоциклетних акумуляторів, ємністю від 2 до 15 ампер-годинників.
Режим "Repair" (режим «Ремонт») виводиться на LCD-дисплеї як хрест, у цьому режимі відбувається відновлення акумулятора. Застосовується для активації старих, невикористовуваних довгий час або неспроможних приймати заряд акумуляторів.
Функція відновлення ("Repair" режим «Ремонт»)
Якщо ви помітили втрату ємності у вашого акумулятора, то, можливо, відбулася сульфатація пластин.
Відновлення акумулятора може знадобитися у разі сильної сульфатації пластин, яка утворюється під час експлуатації або зберігання батареї.
Також можливе висихання/википання електроліту. У такому разі спочатку необхідно відновити водний баланс, за допомогою дистильованої води.
Для цього:
Зніміть пластикову кришку з акумулятора.
Видаліть гумові заглушки на банках (якщо є).
Візьміть шприц і наберіть 1-2 кубики дистильованої води. (Обічну воду з-під крана в джерела живлення наливати не рекомендовано — у ній занадто багато домішок, які заважатимуть правильному протіканню хімічної реакції. Електроліт у чистому вигляді в гелеві АКБ не заливають).
Влийте воду в кожну банку.
Залиште батарею на кілька годин, щоб гель просочився водою.
Перевірте рівень напруги на клемах.
Поверніть заглушки на місце та закрийте акумулятор кришкою.
Поставте батарею на зарядку.
Десульфатацію пластин виробляють за допомогою імпульсних струмів різної амплітуди.
1. Під'єднайте акумулятор до зарядного пристрою, потім під'єднайте мережеву напругу, натисніть клавішу Mode (Режим) 4 рази, на екрані має з'явитися напис "PUL" й індикатор рівня заряду почне блимати, відбиваючи рівень заряду 20-100%. Під час цієї операції імпульсні струми руйнують сульфат свинцю.
2. Рекомендований час відновлення: для мотоциклетних акб — 5 годин, для автомобільних — 8 годин. У будь-якому разі час відновлення не має перевищувати 24 години. Звертайте увагу на температуру акумулятора під час відновлення. Якщо батарея стала гарячою, необхідно негайно припинити процес! У цьому разі рекомендуємо не намагатися реанімувати гелевий АКБ, а придбати новий.
3. Якщо під час режиму відновлення на рідкокристалічному екрані з'явиться напис "FUL", отже, батарея повністю заряджена. Рекомендується продовжити процес упродовж 1 години для досягнення найкращого ефекту.
4. Якщо вам потрібно зупинити процес відновлення або заряджання, натисніть кнопку Mode (Режим), щоб перемкнути режим роботи або вимкнути зарядний пристрій.
5. Для вимкнення пристрою спочатку вимкніть його від мережі змінного струму 220. Перевірте, чи в нормі напруга батареї. Якщо батарея повністю заряджена, зніміть позитивний і негативний затискачі.
Літній і зимовий режим
Зарядний пристрій RJ Tianye має Автоматичний літній і зимовий режим, який визначає температуру, довкілля й автоматично перемикається на відповідну напругу.
Визначення температури займає 5-10 секунд, цей показник виявляє діапазон допусків і не впливає на заряджання.
Зимний режим: <12°С (<53.6°F)
Звичайний режим: 12°С-30°С (53.6°F-83°F)
Летний режим: >30°С (>83°F)
Передпусковий зарядний пристрій обладнаний безшумними охолоджувальними вентиляторами й алюмінієвим радіатором, що продовжує термін експлуатації зарядного пристрою.
Заходи безпеки
1. Категорично забороняється заряджати не олив'яно-кислотні акумулятори з вихідною напругою, неперезаряджувані батареї або несправні акумулятори, а також літієві акумулятори.
2. Щоб зарядити АКБ, зніміть акумулятор і вийміть його з автомобіля. Виберіть вільне місце без легкозаймистих і вибухових предметів для уникнення пожежі.
3. Не залишайте ЗП без нагляду, якщо час заряджання перевищує 12 годин. Живлення має бути вимкнене, а заряджання впродовж тривалішого часу суворо заборонено!
4. Пристрій треба захищати від дощу, впливу прямих сонячних променів, забороняється накривати прилад під час заряджання. Тримайтеся якомога далі від відкритого вогню під час заряджання та зберігайте легкозаймисті матеріали в добре провітрюваному приміщенні.
5. Перед заряджанням перевірте зарядний пристрій на наявність несправностей, вилки, шнура живлення на наявність пошкоджень і тріщин. Якщо виявлені дефекти, припиніть використання цього продукту. Щоб уникнути нещасних випадків, будь ласка, зв'язатися з продавцем, щоб повернути прилад на завод-виробник для ремонту або заміни професійним обслуговчим персоналом.
6. Перед під'єднанням або вимкненням зарядного пристрою від акумулятора необхідно вимкнути електроживлення від мережі 220 В.
Усунення неполадок
1. Не горить екран ЗП, під'єднаного до АКБ
Причина: Позитивний і негативний полюси під'єднані неправильно, затискачі позитивного та негативного полюсів не затиснуті належним способом або батарея не заряджена, а затискачі не затиснуті.
Рішення: спочатку перевірте, чи не переплутані місцями позитивний і негативний затискач на клемах акумулятора, перевірте за допомогою мультиметра, чи є напруга на акумуляторі, перевірте затискання позитивного та негативного полюсів. Будь ласка, надійно затисніть.
2. Напруга показується, коли батарея під'єднана, але немає реакції під час під'єднання живлення 220 В.
Причина: не подається живлення змінного струму 110-220 В.
Рішення: вставте розетку з живленням 110-220 В.
3. Батарея розряджена або недостатньо заряджена, але під час заряджання виводиться (FUL).
Причина: цей тип несправності виникає через вулканізацію батареї (Частина активної речовини на позитивних і негативних пластинах олив'яного акумулятора поступово перетворюється на стійке з'єднання сульфату олива з великими частинками, який не може бути перетворений на за допомогою оборотної реакції між діоксидом свинцю та губчастим свинцем під час заряджання (сульфатування) пластини. Такий процес називають вулканізацією.), нестачі живлення або браку води, низької напруги та тривалого часу простою. Через надмірний внутрішній опір батареї або зменшення власної ємності батареї під час заряджання вона досягає повного значення напруги.
Рішення: Ви можете вибрати режим ремонту та спробувати відновити батарею.
4. Неможливость заряду впродовж тривалого часу
Причина: якщо зарядний пристрій не заряджає АКБ повністю упродовж тривалого часу, це пов'язано з тим, що батарея вулканізована, має саморозряджання або бракує електроліту. Напруга занадто низька для досягнення верхнього порога заряджання, тому така батарея буде нескінченно заряджатися. Зазвичай цей тип батареї буде неабияк нагріватися під час заряджання!
Рішення: під час процесу заряджання припиніть заряджання, якщо АКБ стане гарячою. Перевірте, чи вистачає в батареї рідини, якщо це батарея з рідким електролітом.
Suitable for 12V Lead-Acid barrety/start-stop/ battery/dry water battery
Accurate switching og touch keys
New design buttons,refuse to freeze
Quick start >>>(mode) mode selection
HEAT
DISSIPATION SILENT FAN
Large Grid Vent Design Has Good Heat Dissipation Effect
High Performance Silent Fan
Chargers Works Continuously Without Heating
Greatly Extend The Service Life Of The Charger
ONE BUTTON
REPAIR ACTIVATED BATTERY
Solve Battery Power Deficit, Charging, Large Internal Resistance
And Other Problems Using High And Low Frequency Pulse
Technology, Let Your Battery Look Brand-New.
Using High And Low Frequency Pulse Repair Technology,
For Under-Voltage Batteries, Batteries That Have Been Idle
For A Long Time,And Batteries That Cannot Be Charged, It
Has A Good Repair And Activation Effect, Which Can Greatly
Make Your Batteries Look Brand-New
Intelligent chip Automatic stop
Multiple protection, use safety
Overheating protection
Low voltage protection
Overcurrent protection
Short circuit protection
Connection protection
Stop automatic
12V Battery Charging Display
STEP 1
The Red Clamp Holds The Positive Pole
The Black Clamp Holds The Negative Pole
STEP 2
Plug In 220V Power Sourc
And Start Charging
The microcomputer automatically recognizes the ambient and gives you the appropriate charging voltage for the battery according to the season.
Above 26 °C
Will Automatically Enter Summer Mode
Below 10 °C
It Will Automatically Enter Winter Mode
Note: The Temperature Will Be Automatically Detected
The use of national standard copper wire can ensure a stable current output long time charging, wire no heating long service life.
FULLY WRAPPED HIGH GUIDE CLIP
автомобільний зарядний пристрій зарядна для акумулятора 12 вольтів імпульсний автомобільний зарядний пристрій автоматичний зарядний пристрій для акумулятора зарядний пристрій для акб-ампер імпульсний зарядний пристрій 12 вольтів який імпульсний зарядний пристрій кращий купити імпульсний зарядний пристрій foxsur зарядний пристрій зарядний пристрій для акумуляторів 12v Заряджання для акумулятора авто RJ Tianye зарядний пристрій інструкція
Основні | |
---|---|
Виробник | Tianye |
Тип | Зарядний |
Тип зарядного пристрою | Імпульсні |
Кількість режимів заряду | 4 |
Стан | Новий |
Індикатор заряду елементів живлення | Да |
- Ціна: 790 ₴